Maia Sandu, Andrei Năstase și Renato Usatîi sunt în top trei candidați la funcția de șef de stat, care au cheltuit cei mai mulți bani pentru a-și face campanie pe Facebook. Lista e urmată de Violeta Ivanov, a cărei promovare l-a costat, inclusiv, pe liderul de partid, Ilan Șor, mii de euro.
Dacă în cazul Maiei Sandu și a lui Andrei Năstase banii pentru sponsorizările pe Facebook sunt reflectați expres în rapoartele financiare depuse la Comisia Electorală Centrală, altfel e situația în cazul celorlalți candidați.
Echipa CU SENS a analizat datele financiare, făcute publice de Facebook, dar și cele raportate în documentele oficiale și vă arată Prezidențialele Facebook.
Acest subiect a fost realizat cu suportul European Endowment for Democracy (EED). Conținutul acestuia nu reflectă în mod necesar viziunea oficială a EED. Informația și opiniile exprimate în cadrul subiectului ține în totalitate de responsabilitatea autorilor.
Comentarii: 0